Склад кафедри :
Вірченко Людмила Анатоліївна учитель початкових класів вищої категорії, учитель-методист
Передерій Ірина Вікторівна учитель початкових класів вищої категорії
Самсоненко Ірина Леонідівна учитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії
Бровко Оксана Михайлівна учитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії
Мета :
· Успішне виконання завдань розвитку початкової освіти;
· постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителів як під час уроків, так і в позаурочний час;
· удосконалення кваліфікації вчителів початкових класів та їх професійної майстерності;
· розширення професійного і загальноосвітнього рівня вчителів початкових класів;
· розширення виховної та навчальної інноваційної діяльності під час уроків та в позаурочній час;
· забезпечення оптимальних умов фізичного розвитку особистості дітей;
· створення умов для інтелектуального розвитку учнів 1 – 4 класів;
· створення відповідної психологічної обстановки для розвитку учнів молодшої школи;
· забезпечення оптимальних умов для становлення особистості молодшого школяра;
· провадження освітніх технологій, вивчення передового педагогічного досвіду вчителів м. Полтави та вчителів України;
· екологічне навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку;
· народознавчий підхід до навчання і виховання кожного учня
· молодшої школи;
· розвиток учнів початкової школи у процесі ігрової діяльності під час проведення уроків та в позаурочний час;
· розвиток пам’яті;
· розвиток уваги;
· розвиток уяви;
· розвиток культури зв’язного мовлення;
· формування мовлення молодших школярів засобами впровадження інтерактивних методів навчання;
· використання елементів творчості пізнання навколишнього світу;
· робота з батьками під час батьківських зборів;
· індивідуальна роботи з кожним із батьків.
Основні завдання:
Організація навчально-виховної роботи в початкових класах, зокрема організація навчально – виховного процесу в 1 та 2 класах, які працюють за новим Державним стандартом початкової загальної освіти.
Організація методичної роботи вчителів початкових класів протягом року.
Робота з обдарованими дітьми та невстигаючими учнями молодшої школи, а також повсякденна навчальна робота.
Індивідуальна робота з невстигаючими дітьми та дітьми з особливими потребами.
Впровадження методів нетрадиційної, нестандартної організації навчальної та виховної роботи в початковій школі на основі вироблених умінь та навичок вчителів початкових класів школи-інтернату №1.
Вивчення і впровадження в роботу офіційних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Забезпечення оптимальних умов співпраці з психологом, логопедом, вчителем англійської мови, вчителем музики, бібліотекарем, лікарем школи-інтернату №1.
Екологічне навчання і виховання учнів початкової школи.
Використання інноваційних форм і методів навчання в початковій школі та власного педагогічного досвіду кожного вчителя.
Використання інтерактивних методів навчання.
Використання елементів творчості пізнання навколишнього світу.
Роль психологічних знань у збереженні психічного здоров’я молодших школярів.
Створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку особистості молодшого школяра.
Продовження здоров’язберігаючої роботи з учнями початкової школи..
Проблеми переходу дітей з першого на другий ступінь освіти.
Поновлення навчально-матеріальної бази класних кімнат, методичної літератури, роздаткового матеріалу для уроків мови, математики, природознавства, трудового навчання, образотворчого мистецтва.
Проведення позакласних заходів, свят, ранків.
Робота батьківського комітету під керівництвом педагога.